Legyen SAJÁT tapintatos marketingese!

 

Kíváncsi, miért nincs elég vevője? Hogyan lehetne jobb marketingkampánya? Mitől lesz vonzó a vállalata? Hogyan kell kommunikálnia az ügyfelekkel?

Megadjuk a kérdéseire a választ!

Forduljon hozzánk, hálásak leszünk a befektetett bizalomért!

Elsősorban olyan ügyfelekkel dolgozunk, akikkel együtt-gondolkodva fogalmazzuk meg a megoldandó feladatokat, és keressük meg a megfelelő marketing eszközöket céljaik eléréséhez, mindezt érthetően, mellébeszélés nélkül várják el tőlünk!

A hirdetői oldalt támogatva, segítünk eligazodni a teljes médiapiaci/marketing dzsungelben. Függetlenként a partnereink érdekeit maximálisan szem előtt tartva, marketing céljaik elérésében nyújtunk támogatást, a tőlünk megszokott profizmussal, odaadással és precizitással.

Kérje MOST!
Az 1 órás díjmentes konzultációt!

IDE kattintva!

 

 – kötetlen beszélgetés keretén belül megvizsgáljuk a vállalkozásában használt eszközök hatékonyságát –
– a vállalkozó marketing jellegű kérdéseinek megválaszolása –

 

A marketing hihetetlenül gyorsan fejlődő iparág. Ami tavaly újnak, hatékonynak számított, az már nem biztos, hogy idén is az. Hétről-hétre, napról-napra rengeteg újdonság jeleik meg ezen a területen. Nem könnyű lépést tartani ezzel a cégvezetőnek a mindennapi teendők mellett.
Külső szemlélőként egy tapintatos marketinges olyan dolgokat, hibákat, tennivalókat is meglát, amit belülről a megszokás miatt talán soha nem fednének fel.

Miért pont tapintatos marketinges?

  1. nem nyomulok,
  2. nem vagyok erőszakos,
  3. nem beszélek sokat,
  4. nem okoskodom,
  5. nem beszélek mellé,
  6. nem a saját meggyőződésemet erőltetem rá a partnerre,
  7. nem a saját érdekeimet nézem, hanem a partner céljait tartom szem előtt!

CSAK a lényeget röviden, érthetően, mellébeszélés nélkül, a partnerrel együtt-gondolkodva! 

 

Szervezze ki a marketinget, és akkor…

Több… Ideje!

Több… Pénze!

Több… Energiája marad!

Az irányítás továbbra is az ÖN kezedben marad! 

 

Miért éri meg kiszervezni a marketinget?

Mert anyagilag így sokkal jobban megéri, Önnek…
Számoljunk csak! Ma egy marketing menedzser – aki érdemben tudná levenni a terheket a válláról – KKV-szektorban minimum bruttó 750 ezer forintot keres, a teljes bérköltséget nézve több, mint 900 ezer forintba kerül havonta. Ez egy komoly befektetés már önmagában, nem beszélve a többi marketingköltségről. Ha a marketing kiszervezést választja, nem a munkában eltöltött időért fizet, hanem az elvégzett feladatokért!

Mert egy marketing cégben nagyobb tudás és tapasztalat tud felhalmozódni…
Egy marketing cég több területen, piacon mozog, így sokkal nagyobb intenzitással gyűjti a tudást és a tapasztalatokat, mint egy „házi” marketinges, akit egy idő után – minden jó szándék ellenére is – visz a megszokás és a rutin.

Mert az innováció és a kreativitás jobban tud érvényesülni…
Marketing területen az innováció és a kreativitás elengedhetetlen, alapvető páros. Ha éveken át egyetlen területen mozog a marketinges, egy idő után még a legjobb szakember esetében is elfogy a kreativitás, az újításra való képesség. Ezért is érdemes a marketing kiszervezést választani, hiszen egy marketing cégben a feladatok sokszínűsége miatt folyamatos tud lenni a megújulás.

 

Miért jó, ha kiszervezi a marketinget?

• Mert nincs szükség új munkatársra, így nincsenek HR költségek, kiválasztás, tréning, stb..
• Mert nincs szükség céges telefonra, irodára, céges autóra, munkavállalói juttatásokra.
• Mert a kiszervezés költsége töredéke a foglalkoztatási költségeknek!
• Mert rengeteg időt takaríthat meg, mindennek mi járunk utána (pl. megfelelő nyomda kiválasztása, legjobb árak marketing eszközökre, kapcsolati tőke!).
• Mert szerződésben rögzített, kiszámítható, tervezhető költségként jelenik meg a szolgáltatás.
• Mert szakértői csapattal dolgozhat együtt, amely magas színvonallal és hatékonysággal párosul.
• Mert az ÖN számára fontos vállalkozásának érdekeit és céljait szem előtt tartva folyamatosan hajszoljuk a sikert!
• Mert a folyamatos kapcsolattartás és személyes konzultáció (bárhol az országban) ugyanúgy biztosított, mint ha saját alkalmazotja lenne.

 

Mikor NE szervezze ki a marketinget?
Akkor ha, a csapata…

• számára a sikeres kampányok ugyanolyan fontosak, mint Önnek.
• minden marketing szegmenst ismernek és alkalmaznak.
• teljes körű feladatot el tudnak látni az offlinetól, a rádión keresztül, az online marketinggel bezárólag.
• folyamatosan képzik magukat, hogy mindig a legfrissebb szakértői tudást tudják nyújtani.
• nem elégszenek meg az alapokkal és a legtöbbet akarják kihozni a büdzséből.

 

CSAK akkor olvassa tovább, ha időt, pénzt és energiát szeretne megtakarítani!

CSAK akkor vagyok az ÖN embere, ha szakértelemre van szüksége, mellébeszélés és üres szavak helyett!

CSAK akkor keressen, ha azt szeretné, hogy vállalkozása mellett egy olyan cég álljon, akinek fontos az ÖN sikere!

CSAK akkor fogunk tudni hatékonyan együttműködni, ha együtt-gondolkodva tudjuk megfogalmazni a megoldandó feladatokat, és keressük meg a megfelelő marketing eszközöket céljai eléréséhez, mindezt érthetően, mellébeszélés nélkül!

 

Ön az én emberem?

 

3 típusú marketing kiszervezést vállalunk:

 

A. Van marketingese, de nem ért mindenhez, vagy csak elkél a segítség? Akkor ezt Önnek találtuk ki!

Egy (vagy több) konkrét marketing projekt vagy feladat, azaz a marketing folyamatoknak csak részleges kiszervezése.

Saját marketing munkatárssal rendelkező cégeknek ajánljuk, ha kapacitásbeli vagy tudásbeli hiányosságaik vannak. Pl. Influencer-, NATÍV-, PR tartalom készítése, megjelenítése. Online-, mobil-, print-, rádió-, tv- és rendezvény marketing, médiatervezés és vásárlás. stb. Ezekre a feladatokra cégre szabott ajánlatot adunk, a megállapodásban meghatározott határidőre elvégezzük a megbízást.

B. Van terve, van elképzelése, vannak folyamatai, csak az embere hiányzik? Akkor ez az ÖN csomagja!

A marketing terv teljes körű végrehajtása.

A marketing tervben lefektetett feladatok, projektek, folyamatok teljes kiszervezése. Ha már van a cégnek marketing terve, megvannak a marketing eszközök, csak a kivitelező, ill. a kapacitás hiányzik, ebben az esetben ezt a megoldást javasoljuk. A marketing terv ismeretében tudunk cégre szabott árajánlatot adni.

C. Se terve, se embere? Akkor megvan a megoldás!

Marketingtervezés és operatív végrehajtás, ez a teljes marketing folyamat kiszervezését jelenti.

Itt egy marketing audittal indul a folyamat, közösen átbeszéljük a cég célkitűzéseit (számszerűsítve), az eddigi marketing folyamatokat és a tervezett marketing eszközöket. A felmérés után elkészül egy marketing tervezet, melyet a cégvezetéssel átbeszélünk, illetve a feladatokat ütemezzük. Majd pedig elindul a marketing feladatok végrehajtása. Az auditnak és a marketing terv elkészítésének feltételei vannak!

Önt melyik érdekli?

A. Van marketingesem, segítség kell!

B. Van tervem, csak az ember hiányzik!

C. Se terv, se ember!

 

 

 

Károly Tamás
A tapintatos marketinges