Miért éri meg kiszervezni a marketinget?
Mert anyagilag így sokkal jobban megéri, Önnek…
Számoljunk csak! Ma egy marketing menedzser – aki érdemben tudná levenni a terheket a válláról – KKV-szektorban minimum bruttó 750 ezer forintot keres, a teljes bérköltséget nézve több, mint 900 ezer forintba kerül havonta. Ez egy komoly befektetés már önmagában, nem beszélve a többi marketingköltségről. Ha a marketing kiszervezést választja, nem a munkában eltöltött időért fizet, hanem az elvégzett feladatokért!
Mert egy marketing cégben nagyobb tudás és tapasztalat tud felhalmozódni…
Egy marketing cég több területen, piacon mozog, így sokkal nagyobb intenzitással gyűjti a tudást és a tapasztalatokat, mint egy „házi” marketinges, akit egy idő után – minden jó szándék ellenére is – visz a megszokás és a rutin.
Mert az innováció és a kreativitás jobban tud érvényesülni…
Marketing területen az innováció és a kreativitás elengedhetetlen, alapvető páros. Ha éveken át egyetlen területen mozog a marketinges, egy idő után még a legjobb szakember esetében is elfogy a kreativitás, az újításra való képesség. Ezért is érdemes a marketing kiszervezést választani, hiszen egy marketing cégben a feladatok sokszínűsége miatt folyamatos tud lenni a megújulás.
Miért jó, ha kiszervezi a marketinget?
• Mert nincs szükség új munkatársra, így nincsenek HR költségek, kiválasztás, tréning, stb..
• Mert nincs szükség céges telefonra, irodára, céges autóra, munkavállalói juttatásokra.
• Mert a kiszervezés költsége töredéke a foglalkoztatási költségeknek!
• Mert rengeteg időt takaríthat meg, mindennek mi járunk utána (pl. megfelelő nyomda kiválasztása, legjobb árak marketing eszközökre, kapcsolati tőke!).
• Mert szerződésben rögzített, kiszámítható, tervezhető költségként jelenik meg a szolgáltatás.
• Mert szakértői csapattal dolgozhat együtt, amely magas színvonallal és hatékonysággal párosul.
• Mert az ÖN számára fontos vállalkozásának érdekeit és céljait szem előtt tartva folyamatosan hajszoljuk a sikert!
• Mert a folyamatos kapcsolattartás és személyes konzultáció (bárhol az országban) ugyanúgy biztosított, mint ha saját alkalmazotja lenne.
Mikor NE szervezte ki a marketinget?
Akkor ha, a csapata…
• számára a sikeres kampányok ugyanolyan fontosak, mint Önnek.
• minden marketing szegmenst ismernek és alkalmaznak.
• teljes körű feladatot el tudnak látni az offlinetól, a rádión keresztül, az online marketinggel bezárólag.
• folyamatosan képzik magukat, hogy mindig a legfrissebb szakértői tudást tudják nyújtani.
• nem elégszenek meg az alapokkal és a legtöbbet akarják kihozni a büdzséből.