3 típusú marketing kiszervezést vállalunk:
A. Van marketingese, de nem ért mindenhez, vagy csak elkél a segítség? Akkor ezt Önnek találtuk ki!
Egy (vagy több) konkrét marketing projekt vagy feladat, azaz a marketing folyamatoknak csak részleges kiszervezése.
Saját marketing munkatárssal rendelkező cégeknek ajánljuk, ha kapacitásbeli vagy tudásbeli hiányosságaik vannak. Pl. Influencer-, NATÍV-, PR tartalom készítése, megjelenítése. Online-, mobil-, print-, rádió-, tv- és rendezvény marketing, médiatervezés és vásárlás. stb. Ezekre a feladatokra cégre szabott ajánlatot adunk, a megállapodásban meghatározott határidőre elvégezzük a megbízást.
B. Van terve, van elképzelése, vannak folyamatai, csak az embere hiányzik? Akkor ez az ÖN csomagja!
A marketing terv teljes körű végrehajtása.
A marketing tervben lefektetett feladatok, projektek, folyamatok teljes kiszervezése. Ha már van a cégnek marketing terve, megvannak a marketing eszközök, csak a kivitelező, ill. a kapacitás hiányzik, ebben az esetben ezt a megoldást javasoljuk. A marketing terv ismeretében tudunk cégre szabott árajánlatot adni.
C. Se terve, se embere? Akkor megvan a megoldás!
Marketingtervezés és operatív végrehajtás, ez a teljes marketing folyamat kiszervezését jelenti.
Itt egy marketing audittal indul a folyamat, közösen átbeszéljük a cég célkitűzéseit (számszerűsítve), az eddigi marketing folyamatokat és a tervezett marketing eszközöket. A felmérés után elkészül egy marketing tervezet, melyet a cégvezetéssel átbeszélünk, illetve a feladatokat ütemezzük. Majd pedig elindul a marketing feladatok végrehajtása. Az auditnak és a marketing terv elkészítésének feltételei vannak!